KOŁOBRZEG – turnus rehabilitacyjno- wypoczynkowy

W dniach 20-27.01.2024 studenci naszego Uniwersytetu uczestniczyli w turnusie rehabilitacyjno-wypoczynkowym w Kołobrzegu, w pensjonacie Victoria.

Po przyjeździe i zakwaterowaniu dostaliśmy pyszną kolację, z imponującym wyborem.Każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Już następnego dnia, w niedzielę wybraliśmy się na wycieczkę do Kamienia Pomorskiego.

Wraz z przewodniczką zwiedziliśmy Konkatedrę św. Jana Chrzciciela. Pomimo bardzo zimnego,porywistego wiatru zrobiliśmy spacer przez miasto.

Zwiedziliśmy zatokę Promna z portem i widokiem na Uznam,dalej ratusz,Muzeum Ziemi Kamieńskiej,dwór von Kleista i wróciliśmy do katedry na specjalnie dla nas zorganizowany koncert organowy. Kamień jest niestety małoludnym miastem, ok.9000 ludzi i ciągle się wyludnia.

Od poniedziałku rozpoczęły się zabiegi rehabilitacyjne.Każdy z nas,w ciągu tygodnia miał 3 masaże i 3 okłady borowinowe.Wieczorkiem,po sutej i pysznej kolacji właściciel p.Błażej zaprosił nas na koncercik muzyki country.

We wtorek i czwartek, po kolacji mieliśmy okazję na mini karnawał przy muzyce z naszej młodości. W środę i piątek odbyliśmy w dwóch grupach city tour samochodami retro. Panowie kierowcy i również przewodnicy zapoznali nas z topografią miasta i uraczyli nas różnymi ciekawostkami.

W ciągu dni eksplorowaliśmy miasto na własną rękę.

Zwiedziliśmy muzeum bursztynu, latarnię morską, muzeum kamieni, port, niektórzy wybrali się  na deser do ruchomej kawiarni w dw. Arka, chodziliśmy napawać się morzem, wśród nas mamy też morsa, płci pięknej, która korzystała z morskiej kąpieli, wdychaliśmy jod i cieszyliśmy się, że jesteśmy w tak fajnym i ciekawym miejscu.

W środę i piątek wieczorem integrowaliśmy się przy wspólnym stoliku gier w karty ubongo,kalambury i inne.

Wszystko co fajne niestety kiedyś się kończy, więc  w sobotę po śniadaniu i zakupie pysznych rybek udaliśmy się w drogę powrotną do domu, do Skoczowa.

Ale nie kończymy przygody z Kołobrzegiem, do zobaczenia za rok.